anne36 UrbanMom yanlış kelime mi kullanmış olurum bilmiyorum ama ilkte çok pimpirikli oluyoruz sakınan göze çöp batar diyorlar ya öyle işte. Örneğin hala ek gıdada sorun yaşıyorım ikinci daha tecrübeli oluyor dediğiniz gibi.
UrbanMom anne36 bence tam tersi cok rahat bi anne karakter olarak öyleyim cok takılmam ya da hayat mecbur bu sekilde olmami öğretti bilmiyorum