anne36 bi kere mutlaka odasında uyumaya alıştırın hatta kendi başına odasına geçip uyumayı öğrensin yoksa ikisini uyutmanız çok zor.
Kızım kardeşi ağlayınca gece uyanırsa o da ağlıyor ilk günler hele sakinleştirmek aşırı zordu.
Genel olarak kızım her emzirme olayı olduğunda gelip yanımda kolumu tutmak istiyor bırakmak istemiyor kıskançlık oluyor burada babaya çok fazla iş düşüyor tamamen eşim iligleniyor büyükle benim vaktim yok çünkü :( bu günler geçecek ama ilk aylar zorluyor