bsrakn Elele Madre kullanıyoruz 4 aydır, gıcırdama sorunu da yaşamadık ben memnunum açıkçası. Eşim ahşap beşikte çok ısrar etmişti ama iyiki almamışım diyorum şimdi, park yatak çok pratik oluyor bence. Ha Madre’nin birsürü ek aparatı vardı onları kullandık mı mesela hayır. Alt değiştirme ünitesi çok gereksiz geldi mesela bana, dönenceyi de ilk aylarda çocuk anlamaz diye takmadım, şimdi taktım ama ilgisini çekmiyor. Bir tek sinekliğini kullandım, o iyi oldu. Bence Madre değil de Elele’nin en az aparatı olan uygun bir modeli de iş görürmüş yani.