alyanefess
bsrakn dediği markayı ben kullandım ve bebeğim inanın nefret etti. Benim bebeğim biraz kilolu bir bebekti üst katında yatarken kumaşı esneme yaptı bebeğim kilolu diye sanırım. 12 kg’a kadar tartar diyor ama 9 kgdı bebeğim mecburen alt kata indirmiştim. İçindeki yatak, yatak değil sünger koymuşlar çocuk çukur gibi ortada kalıyordu dönmek istediğinde çukurlaştığı için dönemeyip sürekli ağlıyordu mecburen yatak aldık bu kez de yatak ağır geldi ve sallanma aparatları çıkmaya başladı sallarken bir biri, bir biri çıkıyordu insanı deli ediyordu hani onu da kapatalım sadece hafif ittirelim gece dedik bazen hafif dürtme istiyordu bebeğim. Bu kez de beşik aşırı gıcırtı sesi çıkarmaya başladı ve toplam 5 6 ya kullandık ya kullanmadık bebeğim hiç sevmedi. Biz de bin pişman olduk aldığımıza 2 sene önce 4 bine almıştık güncel kaç bilmiyorum şu an. Ama kesinlikle madre modelini almayın internette bakın isterseniz yorumlara