bsrakn elele madre kullanıyoruz 1 yıldır. Kolay katlanıp açılıyor,hafif, yatılı gittigimizde götürüyoruz. Hatta bende girdim içine bebeğimle bir kaç kez uyuduk,kesinlikle rahat. Gıcırdama oluyor ama uyurken döndüğünde olmuyor. Sadece bebeğim ayakta dikilirken kenarlarına tutunduğu için yaptı. Yalnız içine ekstradan yatak alın,kendi yatağı çok ince.