arzuapo devretme yok tapunuzu teslim alana kadar. Ama yapan çok hatta komisyonla satıyorlar kendi haklarını. noter huzurunda satış sözleşmesi gibi bişey yapılıyor. Borç bitince tapu alınınca devrediliyor. Ama mantıklı bi iş değil senelerce başkası adına borç ödeyip sonunda tapuyu alma garantisi olmayan el altından bi satış olduğu için. Bu arada evet yorumlara katılıyorum veremeyeceğiniz netse neden kuraya katılıp gerçek ihtiyaç sahiplerinin şansını düşürüyorsunuz ki. Sanırım sizin de amacınız bu şekilde komisyonlu devretmek. Başka açıklaması yok çünkü ödeyemeyeceğinizi bile bile kuraya katılmanızın