Tugceonrdml_ merhaba ne yaptınız alabildiniz mi? Biz de TOKİ de daire bulduk satılık 3. Taksit ödenmiş. Hak sahipliği 9 ay sonra devredilebiliniyomuş o da izim çıkarsa tabi. İlk 1 sene devir hakkı yokmuş. Satacak kişi notere gidelim istediğin maddeyi eklet mahkemeye versen her türlü haklısın zaten diyor ama emlak konut ben noteri kabul etmem benim için anlam ifade etmiyor diyor.
Sizin araştırmalarınız sonucu nasıl oldu süreç? Bilgi verir misiniz rica etsem 🙏🏻