kdjdkd Anladığım kadarıyla 3 kardeşler ve en büyüğü 4,5 yaşında. Biri 2,5 peki diğeri kaç yaşında? 3 çocuğa bakmak, gerçek anlamda ilgilenmek çok çok zordur diye düşünüyorum; fakat tabiki bu sizin tercihiniz. Cimnastiğe gitmiyorsa gönderin, spor disipline katkı sağlar, hem de enerjisini atar. Bu kadar küçük çocuğa trambolin şart bence, eskiyene kadar 3 çocukta oynar, kenar korumalı olmasına dikkat edin mutlaka. Bu saydıklarım sizin işinizi kolaylaştırır; fakat probleminizi tamamen çözmez. Çocukların eğitiminde sınır çizmek çok önemlidir. Hayır, evete dönüşmemelidir. Tv saati uzun olabilir diye düşünüyorum, yanılıyorsam belirtin, ekran fazla olursa dürtüselliği artırır. Çocuk fazla ekrana maruz kalırsa günlük oyunlar onu mutlu etmemeye başlar. Kolaylıklar dilerim.