kdjdkd Merhabalar 4.5 yaşında bir oğlum var çok şımarık nasıl terbiye edicem napıcam bilmiyorum gelip geçerken kardeşlerine tokat çarpıyor yemek yerken sofray bir şey atıp gidiyor bir dakika durmuyor inanın bütün gün yorulmadan evi karıştırıyor 2.5 yaşında oğlum var onun yaptığını yapmıyor eve zarar vermez büyük oğlum onuda bozuyor canı sağolsun şükrediyorum sağlıklı eli ayağı düzgün ama biraz terbiyeye ihtiyacı var ne yapsam olmuyor çok yoruyor beni psikolojimi bozdu nasıl anlatayım size yaramazlıklarını 4 tane televizyon kırdı siz anlatın geriwsinş bir yol gösterin bana
Lolik kdjdkd bunlar yaramazlık değil şımarıklık yani bu evreye nasıl geldi bi onu düşünmek lazım. Büyükleriniz mi şımartıyor ?
Tugceonrdml_ kdjdkd psikolog ile görüşün buradaki insanlar sizi ne kadar yönlendirebilir en doğrusu çocuğunuz psikiyatri ye göstermek ona göre bir çözüm bulunması daha doğru olur . Hemde sizi daha kolay yönlendirebilirler
Retzja En başından ipleri sıkı tutacaktınız. Ciddiyet, disiplin, sertlik gayet kendine getirir. Cezalar işe yarar. Yeni nesil annelik diye diye evlatlarımızın yerine biz bizim yerimize evlatlarımız geçiyor. Her şey sizin elinizde.
ikiierkekkannesii kdjdkd Şımarık değil cocuk dediğin yaramaz , şımarık olur ama sizin çocuğunuz eğitimsiz. Terbiye ve eğitim hic vermemişsiniz anlattığınıza göre.
hunilimomy kdjdkd kural sınır koymadiniz mi hic eger hic kural bilmiyorsa boyle davranması normal siz kurallar ve sınırlar koyup bu düzene alistirmaliydiniz
Aklimideliricem Bence psikologla ilerleyin nasıl bi yol çizeceğinizi sınırlarınızı felan iyice belirleyin. Kalabalıkta mı büyüttünüz yani sizn hayır dediğinize evet diyen anneanne babaanne varmıydı belki ondan kaynaklıdır
Noname21 2_oglanannesi tv yi almasalardı geri yerine gelmeyeceğini bilirdi cocuklar davranıştan anlar laftan değil
yusufto tombikinannesi hahahs kücükken annem erkek kardesımın kufur etmesinin önüne gecemıyordu bi gün yine sokakta anneme veryansın ettı bu annem elınde kırmızı biber ve karabıberle asagı ınıp kutuları agzına bosalltı ama bız ablamla feryat fıgan.. tabii sımdı anlıyorum neden o kadar zalım gibi gelen davranısın sebebını iyi ki de yapmıs dıyorum
Tatlican kdjdkd İnşallah çözüm bulursun 🤲Küçükken önüne geçilmeli. İlerde büyük sorunlara yol açar. Allah korusun.
2_oglanannesi kdjdkd ay valla psikoloğa mı götürüyorsunuz dövüyor musunuz bilemem ama lütfen topluma karışmadan terbiye edin. Baba otoritesi hiç mi yok nasıl bu hale geldi? Okula başlasın en çok siz yıpranırsınız okula gitmeden düzeltin. Eğitim ailede başlar öğretmen bile uğraşmaz böylesiyle. Umarım düzeltmekte başarılı olursunuz
kdjdkd 2_oglanannesi babası bağırıyor açık konuşayım yeri geldi mi bir kaç tanede vuruyo ama yine aynasını yapıyor ama çevremden şunu duyuyorum sen yokken kuzu gibi diyor herkes
lolitam kdjdkd sınır koymayı bilmiyorsunuz cocuk yaptığı şeylerin farkında bile değil belki birseye hayır dediğiniz zaman hayırdır bir dolabı mi açmak istiyor açmayı çalışınca izin vermeyeceksiniz parçalasin kendini konuşup anlatıp hayır diyeceksiniz disiplin gerekli terbiyesiz değil çocuğunuz şımarık sınır konulmamış ogretilmemis dahada geç kalmadan eğitmeniz lazım seni üzmek istemem ama malesef böyle ya siz yada eşiniz biraz otoriter olmalısınız bir nevi çocuğunuzun iyiliği için kimin ne olacağını bilemeyiz ama sonradan üzülmemek için biseyleri düzeltmek lazım
kdjdkd ikiierkekkannesii kimseye vur kır demiyoruz birine vurdumu bağırıyorum konuşuyorum ama aynı şeyleri teksrlıyor kimseden korkmuyor babana söylerim diyorum ama kimseden korkusu yok
ikiierkekkannesii kdjdkd Atı alan Üsküdarı geçmiş malesef pedagog desteği almalisiniz. Babana söyleyeceğim korkmuyor demişsiniz de zaten birinizden korksaydi 4. Televizyon kırılmazdı bence. Bağırmak bir çözüm modeli de degil. İyice agresif yapar çocuğu.