yakaignesi mombabe pişikden korkuma temizleme pamuğu kullanıyorum kaynamış ılık suyla ıslatıp sıkıp temizliğini yapıyorum. 1 gün islak mendil kullandim o gün pütürler oldu.
momas mombabe bende sormuştum buraya uni baby kullanıyorduk ama sürekli pişik yaptı bende ilk ıslak mendil değiştireyim dedim. Sağolsunlar baby turco çok öneren oldu aldım denedim düzeldi poposu
rana0234 momas Baby turco demişsiniz ya serisi var mı yoksa klasik tek çeşit mi var piyasada?Ona göre şans vereyim diyecektim.
huniliabla mombabe paddlers pure kullanıyorum doğduklarında sleepy Yesıl serıydı ek gıdadan berıdır 2,5 yas hala paddlers pure alırım
huniliabla mombabe Bıde molfıx Yesıl paket kremlı gıbı kokusuda çok ıyı denemenızı sıddetle onerırım anne bebek odasndab çıkarken bıle kadınlar kaç defa sordu ne kullanıyorsunuz çok güzel kokuyor dıye kalın ve kremlı de
mombabe Öneride bulunan herkese teşekkür ederim. İlk molfix deneyeceğim umarım düzelir. Ama düzelmezse diğer yazdığınız markalara da bakacağım
ksvgii mombabe kesinlikle molfixi deneyin derim pişik olmuyor bebeğim artık ben yeni doğan için olanı ve yeşil paketini kullandım her markette olmuyor trendyoldan ya da ebebekten alıyorum ben ebebeğe de fırsat ürünü olarak geliyor sanırım
nnoktaa mombabe sleepy new born kullanmıştım. Ancak onu da kaynamış ılımış suya sokup çıkarıp sıkıp öyle kullanmıştım.
juli_naz mombabe ben Pampers ve Babylove alıyorum ama pek kullanmıyorum …çok nadiren dışarıda isem veya gece bez degisirken
1esraerdgn @mombabe sleepy yeni doğan ıslak bebek havlusu diye geçiyor %99.5 saf su. 4 ay 15 günlüğüz başka marka kullanmadım . Bezde de sleepyy kullanıyorum ben memnun deneyin bence.
rana0234 Bende arayış içerisindeyim,Ebati büyük olan,naylonumsu ve çok ince olmayan,kalın yapısı olan ıslak mendil önerisi alabilir miyim?
huniliabla rana0234 evet evet Yesıl paket ızotonık sulu molfıx, Bıde paddlers pure onerırım kalın güzel kokulu
rana0234 melikeyildirim07 merhaba yapısı,boyutu nasıl acaba?Naylonumsu,küçük ebatta ve ince birşey istemiyorum o sebeple sordum.
202025 mombabe unı baby kullanan annelere şaşırıyorum ıslakmmendiller hepsinde illaki zarar vardır ama unı babay bambaşka ya o saf temiz reklamın arkasındaki yazılanlar hele neyse her anne tabiki iyisidir die aldgından şüphem yok size tavsiyem temizleme pamuğu 9 aylık kızım hiç ıslak mendil kullanmadık oğlumda da oyleydi
mombabe 202025 o kadar kötü gerçekten. Ben zorda kalıp dışarda marketten almıştım öyle bi paketi kullanayım dedim yok yani berbat