Molfiz izotonik sulu. Sarı ve yeşil paketi özellikle daha memnun kaldım. Mavi paket biraz sabunlu gib geldi sevemedim. Sleepy kullandık bir paket kadar nokta nokta kızarıklıklar çıktı büyüyordu bıraktık. Bezde de sleepy yine aynı şeyi yaptı. Bezi de molfix premium ya da pure soft serisindem aşırı memnun kaldım. Düz seri çok sıkıyor çocuğu büyükte olsa ve o da biraz çişli kalsın hemen kızarıyor. Ben saatlerce bez tutmam sık sık değiştiririm ama ona rağmen kızartıyor düz seri.