minikmucizemm19 mombabe baba turco kullandım bilsin kullandım kızarıklık etti en güzeli alt silme pamuğu
sancarmom mombabe molfix yeşil paket kullanıyorum şuan kaka yumurta vs kokusunu alıyor. İlk doğduğunda uni baby bebek ve molfix izotonik su kullanırdım
huniliabla rana0234 evet evet Yesıl paket ızotonık sulu molfıx, Bıde paddlers pure onerırım kalın güzel kokulu
rana0234 huniliabla ikinci bahsettiğiniz markayı nereden temin ediyorsunuz,hiç bir yerde gözüme çarpmadı da?🙏
ginaknows Uni baby yenidogan, molfix yenidogan, pampers, hipp denedim en guzeli hipp yenidogan gibi geldi ondan devam ediyodum
huniliabla rana0234 doktorumuz onermıstı netten alıyorum genelde hepsıden trendyoldan . Kendı satış sayfası da var
mombabe perla_ en iyisi su pamuk tabi ama biraz zor oluyor ve koku gitmiyor gibi. Yıkayamadığım zamanlarda ıslak mendil kullanıyorum ihtiyacım oluyor
mombabe 202025 o kadar kötü gerçekten. Ben zorda kalıp dışarda marketten almıştım öyle bi paketi kullanayım dedim yok yani berbat
perla_ mombabe evet haklısın koku gitmiyor sizin dediğiniz gibi bende bazen ıslak mendil kullanıyorum ama çoğu zaman pamuk