hicrettt Bebeğin kalp atışları yavaş diye doguma 15 gün kala doguma alındım.
Bebek eşi aşagıda olunca zaten normal dogum olmazmış. Dr bana bundan bahsetmedi bile. Suni sancı verdiler 8 9 saat durdum. Ebe odaya girdi bebeğin kalp atışı durdu demiş. Ben anlamadım ama terslık olduğunu anladım sadece. Acilen sezaryene alındım. Ayılmaya çalışırken bebek sesi yoktu. Bebek nasıl dedim küvezde dediler ama pek inanamadım🙈
Sonra ben doğumhanede aynı odada olduğum bayanı gördüm. Bana dedıkı. Ebe bebeğin kalp atışı durdu , Sen çık dedi bana ,bende panik oldum koridorda suyum geldi ve doğum başladı dedi.