Tatlican maşallah 🥰 bizim de makat gelişliydi, çevirme işlemi yaptık fakat dönmedi, makat doğuracaksın dedi ölçüldü vs. Son ay kg almayınca sezaryen yapalım istersen dedi ben bir kaç gün daha beklemek istiyorum ama olmazsa sezaryen olacak dedi bende tamam dedim, gelmeyince kendi sezaryene alındım çünkü kalp atışları tam duyulmuyordu ve sezaryen olduğumda bebeğim mosmor çıktı, kordonu bağlanmış vücuduna 😭