mom97X kızımı normal bir şekilde doğurmayı beklerken sezaryen oldum ve kilolu olduğum için sezaryen yerim daha tamamen iyileşmedi, sürekli kas yırtılması riskiyle yaşamaya çalışıyorum, hala sezaryen yerim morarıyor ve ağrıyor ve 10 ay oldu neredeyse 😭