Kumrum34 o ses benimkin de de var ve artık sıkıldım kim görse ay ne oldu aman yazık falan diyorlar her kontrole gittiğimde doktoru hemşiresi ebesi aman temizle deyip duruyorlar bunalttilar zamanla gececekmis inşallah biran önce gecerde insanların saçma tepkileri sinir ediyor artık