Bernauslu Salihakoca fizyolojik serum mu sıkıyorsun canım benim kuzum 3 aylık olacak kullanabilir miyiz biz de
Bernauslu Ecemtt kızım da balgam var zor cıkarıyor tıkanıyor cıkartamadığından işe yarar mı acaba bizde de
Bernauslu mervecrbg ne damlası aldınız acaba kızımda da balgam var işe yarar mı acaba sürekli aspiratörle çekiyorum ama Artık zorluyor istemiyor
Bernauslu Salihakoca nasıl serum kullanıyorsunuz okyanus suyu kullanıyoruz biz fakat balgam var genzi dolu ilaç kullanıyoruz ama tam öksürüyor çıkartacak balgamı tıkanıyor kakıyor bogazında.