tubb06 bana 1 yaşında olur demişlerdi şimdi yürümeye başladı beni hepten bıraktı ama belki sizin bebeğinizde olur ben hep emmedigi için böyle olduğunu düşünüyorum yani sürekli ilgi gösterip sürekli oyun oynuyorum sırf bana düşkün olsun diye ama kızım başkalarına heyecanla gidip sarılıp beni görünce kafasını çeviriyor