tubb06 benim de bebeğim 9 aylık, bizde bir yabancılama oluyor bir olmuyor, annem hep hafta sonu gelir babamda haftada bir kez falan gelir artik onlara gidince aglamiyor, onlarinda kucaginda durur yani, ama mesela 8 aylikken kayinvalidmlere gitmistik, 3 aydı görmedyi insanlardi o zaman ağlamışdl yalnlzca eşimde ben de kaldi, 2 3 saat sonra alıştı, parktdaki insanlara gidiyor meselA bazen🥲ben de otizm benim bebeğim düşünenlerdnm açıkcası, kaba motor gelişimi çok iyi ama hala taklit yapmiyor, anne baba nerde diyince bakmiyor, bir tek top nerde değince yer de oyuncaklarinin arasina bakiyor, bir de tabii uzun sureli goz temasi yok bizimle, ben de endişeliyin yabancilama ve beyin gelişimi konusnda