Merhabalar bebeğim 9 aya yeni girdi ancak asla öyle ayrılık kaygısı yabancıyı görünce ağlama gibi durumları olmadı. Sadece 4 5 ay arasında olmuştu her yabancı gördüğüne ağlıyordu sonra geçti şimdi kimseyi yabancılamıyor bazen ilk gördüklerine sadece bakıyor gülmüyor kucaklarına gitmiyor sonra iki dk sonra gidiyor. Okuyorum kimi yerde otizm belirtisi kimi yerde güvenli bağlanamama gerçekten oturup ağlayacağım