Bereninannesi10 geçmiş olsun migren ataklarından çok çeken biri olarak uzun uzun yazıcam şifa olsun ihtiyacı olanlara inşallah. Acı kahve ( espresso veya granül nescafeyi acı yapıp soğutup fondiplemek), limonlu türk kahvesi, karanfil çayı, kesinlikle buz vb. soğuk şeyler koymak(enseme koyuyorum ben ağrı oradan geliyor bana, migren bandı gibi bir şey aldım buzluktan çıkarıp yapıştırıyorum), en çok faydasını gördüğüm şey gerekirse parmak atıp kusmak zaten midem bulanıyor ama kusunca çok rahatlıyorum kusup üzerine kızartılmış sıcak ekmek/yoğurt yersem rahatlıyorum, kafamı tülbentle sıkıca sarıp yatağa yüzümü ellerimin arasına alıp yüzüstü diz çökerek yani dizlerimi karnıma çekerek yatmak(bu şekilde 15-20 dk bile sessiz bi ortamda uyuyabilirseniz inanılmaz rahatlatıyor) , ılık duş diyorlar ama ben migrenle ateş geldiğinde faydasını görüyorum(eğer migreniniz ateşliyse kafanızı soğuk suyun altına sokabilirsiniz inanılmaz rahatlatıyor), ama bence en çok iyi gelen yakıcı bir krem ile masaj yapılması ( eşimin kolları artık dayanmadığı için masaj aleti aldım sürüp saatlerce tabanca ile masaj yapıyorum, yakıcı krem yerine kekik yağı da sürdüğüm oluyor). Son olarak neyden tetiklendiğinizi bilebilmek önemli mesela bana çok tatlı tüketmek ağrı yapıyor eğer tatlı krizim geldiyse peşinden ağrı da gelebiliyor böyle bi durumda tarçınlı yoğurt, tarçın çayı falan içebilirsem daha hafif geçiriyorum. O kadar zor ki Allah şifa versin hepimize yine de halimize şükür en azından eninde sonunda geçiyor.