Regl döneminde asla es geçmeyen başımın belası karanlıkta yatmak ve başıma soğuk bant koymak biraz hafifletiyor sadece onun dışında denediğim hiç bir şey işe yaramıyor. Kişinin kendini tanıması çok önemli ama herkeste farklı etki ediyor. Bir dönem ayda bir kaç atak geçiriyordum. Onlarda serum ve iğne olmadan rahatlayamıyordum vücut alışıyor onu istiyor ağrılara direndim serum yada iğne olmakta bir süre sonra işe yaramayacaktı çünkü şuan sadece Regl döneminde yaşıyorum ama onun için yapacak hiçbir şey yok