catperson cahillesohbetikestim_ evet planlıydı, bir gün önceden bütün tahlilleri yaptılar, sabah da sezaryeni oldum. Tek gece kalıp çıktık biz. ☺️
mamacitaa_ kcs risk her zaman vardır illa ki. ben de şeyi merak ediyorum ilki vajinal olup ikinci sezaryen olanlar 3.cude de sezaryen olacağı için zorluyor mu :(
surprizbebe kcs hiç bi zorluğu yok. Hatta daha bilinçli olunca bence daha kolay. Mesela ne kadar çabuk yürürsem o kadar çabuk açılacağımı, anesteziyi atacağımı biliyordum. Sade kahve içmenin iyi geleceğini biliyordum gibi gibi…
kcs surprizbebe ben 15 gün baş ağrısı çektim 4 gün bişey yiyip içemedim böyle baş ağrısı yok gözüm çocuğu bile görmedi öldüm resmen anesteziden kaynaklı atamadım
catperson cahillesohbetikestim_ teşekkür ederim, inşallah sizin de her şey yolunda gider sağ salim bebeğinizi kucağınıza alır ve çabuk toparlarsınız🙏
kubra5461 İki doğum arasında 24 ay var ve etkilemek istemem ama zordu evet yine kalkmak için zorladım kendimi ama ilki sanki daha kolaydı. Doktorum her doğum sonrası kalkman daha zor olur dedi. Ama çevremde kilerde 2. Kolay diyordu ya benim kinin mesafesi az diye beni zorlandığını düşünüyorum
havem kcs sigara kullanan bir arkadaşımda uyuşmadım çok canım yandı dedi sonradan öğrendim ki içtiği miktar hakkında yalan söylemiş uzmanlara onlarda o miktara göre ayarlamışlar.Yani hiç korkmayın. Açık, dürüst davranın uyuşmama gibi bir şey hissederseniz söylersiniz.
kcs Minikkoalam0404 Mustafa yıldız derman hastanesi muhtemelen Kıbrıs’tan kalkıp ona geleceğim harika ötesi bir doktor üstüne tanımam 🥹🙏🏻
surprizbebe kcs işte çözümü bol yürümek ve kahve içmek. Mümkünse sade filtre. Yoksa granül sade kahve. İnşallah kolay olur
Elvinemine cahillesohbetikestim_ ilk bebeğimde ikinci bebeğimde plansız oldu canım.kizmda normal doğum yapacakdim kızım makat geliş olduğu için sezeryan oldum oğlumda planliydi 38haftamda fakat salgına yakalandigim için doktor beklemmei söyledi 39+1haftamda sancıyla gitdim sezeryana.bizim ülkede 4gun 4gece hastanede kalınıyor canım .bir güne çıkamıyoruz malesef.azeebaycanda yaşıyorum bu arada
SevimliHayaletCasper kcs en büyük riski rahim yırtılması. Tabi ille olacak diye birşey yok ama risk işte
BordoHuniliAnne kcs 2 sezaryen doğumunun arası 17 ay 2. Daha kolaydı, doktorum 1 yıl geçtikten sonra sorun olmaz demişti, hiç bir sorun yaşamadım. Hatta 2. De 4 saat sonra ilk kalkışı destek almadan tek başıma yaptım.