kcs benim iki sezeryan arası tam 2 sene ilk sezeryan o kadar zor geçti 1 ay kalkamadım ama ikinci sezeryan çok rahattı hemen hastanede ayağa kalktım hiç yatmadım nerdeyse sadece narkoz biraz ağır geldi 1 gün narkoz ağrısı oldu omzumda, hiç korkmayın ikincisi genelde daha rahat oluyor ben hamileliğimi korkarak zehir ettim kedime ama çok rahattı elhamdülillah