6331 ben941_ yaa şimdi 3 çocuğun var artık getirme sanada zararlı biliyorsun değil mi benimde 3 sezeryanim var
kcs Minikkoalam0404 Minikkoalam0404 hayır ama orda kaldık 2 sene meslekten dolayı sonra tayin çıktı kıbrıstayız 🥹
Zumra_Fatma kcs doktorum bana ölüm tehliken olabilir hem bebeği hemde seni kaybedebiliriz o yüzden sezeryan olucaj ikincide dedi ama ben ikinci sezeryandan daha çok korkuyorum nedense komşum beni çok korkuttu bakalım merak ediyorum
Zumra_Fatma kcs yok ikinciye hamileyim sordum öneriyor musunuz ben normal doğum yapmak istiyorum dedim ben desteklemiyorum ölüm tehliken olur o sorumluluğun altına giremem dedi
Tugceonrdml_ kcs ben 1.5 sene sonra ikinci sezaryan oldum. Kolaydı diyemem elbette zorlukları vardı ama bildiğim şeyler olduğu için zorlanmadım .
catperson cahillesohbetikestim_ ben de çok korkmuştum, titreye titreye girdim ameliyathaneye.😂 sonrası rahattı ama çok şükür.
kcs Minikkoalam0404 Mustafa yıldız derman hastanesi muhtemelen Kıbrıs’tan kalkıp ona geleceğim harika ötesi bir doktor üstüne tanımam 🥹🙏🏻
catperson cahillesohbetikestim_ evet planlıydı, bir gün önceden bütün tahlilleri yaptılar, sabah da sezaryeni oldum. Tek gece kalıp çıktık biz. ☺️
aaayazgc kcs bende sadece bastırmaları hissettim acı değil ama rahatsız oluyorsan az uyutalım seni dediler olur dedim ara ara uyutup uyandırdılar beni sizde öyle istersiniz olmadı rahatsız olursanız uyutun beni biraz dersiniz