kcs evet ne yaşayacağını biliyorsn diye korkuyosn cok cok normal sem sadece dua et gönlünü ferah tut allahın izniyle sağlıkla kucağına alacaksın bebeğini yanında destkcin olmayacak mı ailen kaynanangil onlar baksın cocuğuna
Bnm doğum yaptığm hastanede yenidoğan bakım ünitesi yoktu bir ara korktum ama sonra cok dua ettm inşallah bebeğime bişey olmaz diye cok şükür dogum yapalı üç ay oldu