deryadusmez aklıma geldi, doğumhanede kullanılan bi ilaç doğum sırasında alerji yaptı ve kaşınmaya başlamıştım. Öyle bir durum allah korusun inşallah olmaz ama olursa hemen doktora söyleyin dozu düşürüp kaşıntı için müdahale ediyorlar. Ne karar verirsiniz bilmiyorum ama sağlık açısından engel yoksa ilk doğum anını kaçırmayın, mükemmel bi an. O his bambaşka.