kucukkprensim ben 8 saat sancı çektim sırf çevre konuşmasın diye. Bebeğim dönmedi, kordona dolanıyordu acil döndük sezaryene. Kimseyi dinleme, duyma, kulaklarını tıka. Şu anda sen en değerlisin ve sağlıkla gelecek bebeğin. Çevredekiler kapı arkasında kalacak günün sonunda. Kendine ve bebeğine odaklan. ❤️