ruveyda_34 pompa ne kadar iyi olsada bebegin cekim gucu daha iyidir ama yinede bebegin emmedigi zamanlar sağabilirsiniz tabi yenidoganken sizin gogsunuuzu tutuyorsa hemen yapmayin biberonada alisir ilerleyen zamanlarda yapin her bebek emme refleksiyle doguyor ve guzelce ceker sutum gelmiyor diye pes edip popmpayi hemen kullanmayin 🥰daha dogrusunu doktorunuz soyler tabi