betul97_ kızımı 34 yaşında doğurdum, oğlum da süpriz olarak 37 yaşımda geldi. Çok zorlandım ikisi de küçük yardımcı kimsem yok. Perişan haldeyim ama Allah verdi ilerde birbirlerine sahip çıkan kardeşlerden olurlar inşallah gözüm arkada kalmaz. İki çocuk ideal bence ve siz daha gençsiniz.