betul97_ ben ilk oğluma doğum yaptım 24 yaşındaydım vefat etti ikinci oğluma doğum yaptığımda 28 yaşındaydım. Biraz bekleyelim dedik eşimle ama bende 30undan sonra istemiyorum. Oğlumda tek kalsın istemiyorum oğlum yeni yaşına girecek arka arkaya yap diyorlar ben öyle hiç istemiyorum arafta kaldım,erteliyorum