betul97_ ne yalan söyleteyim kızımla oğlum arasında 5 sene var çok rahatım. Büyük çocuk zaten 6 yaşına girecek iyice bağımsızlaştı ilkokul çocuğu diyebiliriz, 5 sene de her şeyi tecrübe ettiğim için afallamadım. Eğer yaşları yakın olsaydı birinin yaş sendromunda diğerinin dişini - atağını çekmek beni çok zorlardı şahsen. Arasında yaş farkı olmasının tek zor yanı kıskançlık. Büyük her şeyin farkında olduğu için kardeşi kıskanabiliyor o da doğru yaklaşım ile aşılabilir.