betul97_ kızım 2 yaşına daha girmemişti oğluma hamile kaldım. Oğlum şu an 1 aylık kızım ise 31 aylık.. çok zor gerçekten bazen bunalıyorum ama bunu bilerek istedim çünkü biliyorum ki bir kaç sene sonra büyümüş olacaklar birbirlerine arkadaş olacaklar ve bende ondan sonra rahata kavuşacağım. O yüzden ara vermedim birkaç sene zor geçecek bunu göze alarak ikinciyi düşündüm. Ama biraz daha sabır bu günlerde geçecek elbette 😌