betul97_
Benim bi arkadaşım vardı 33 yaşında ve 8-9 yaşında bi oğlu vardı tekrar hamile kaldı şu an iki çocuk annesi. Ben o zamanlar sormuştum zorlanmayacak mısın falan diye oda büyüğü bana yardımcı olur demişti. Bakmayın 8-9 yaşında büyük oğlu ama maşaAllah çok akıllı zeki ve olgun bi çocuk. Hala üstesinden geliyor mu bilmiyorum çünkü görüşmüyoruz..
Bende düşünüyorum ikinciyi, kızım 3 yaşında bende 30 yaşındayım, diceklerim bu kadar teşekkürler..