ademerveee haklısınız kesinlikle. Bence güzel bir dille rica edin değiştirsinler diyecektim kreşten almışsınız. Anaokuluna giden oğlumun üstünü değiştiriyorlar sümük sürülüyor, elini yıkarken ıslanıyor, yemek dökülüyor vs. Alt kısmını kendi değiştiriyor, üstüne yardım ediyorlar.
Ayrıca burnu akan çocuk da okula gidebilir tabii ki. Başka şikayet yoksa