ademerveee Kimse sizin anneliğinizi sorgulamıyor ya. Herkesin dilinde de popüler cümleler, olmasa ne yaparsınız acaba? Eleştiriye gelemeyen herkes herkese ruh hastası desin o zaman. Ayrıca kanser değil nezle demişsiniz ne kadar sorumsuz bi cümle. Sizin gibiler yüzünden bizim çocuklarımız hasta oluyor. Ayrıca bende öğretmenliğinizi eleştiriyorum, 3 30 nedir? Ekleri de ayırmamışsınız. Eğitimci birisi kimseyle böyle konuşmamalı. Utanç verici.