ademerveee Bence abartıyorsunuz. Kreş, anaokulu dediğimiz yer şahsi bakıcı değil. Kıyafer istenmesi altına kaçırma durumları için daha çok. Burnunu 1-2 silerler 3. gözden kaçabilir, çocuğunuz çoktan üstüne sürmüş olabilir. Hasta olması da bu dönemde çok normal.