ademerveee çok üzerinde durduğum bişey yok, 2-3 yerde bu şekilde belirtmişsiniz yaşını o yüzden düzelttim, yazım yanlışı değil kullanım yanlışı çünkü. Bir de yeni gördüm yorumlarda sıbyan okulu gibi bişey demişsiniz, zaten benim bahsettiklerim normal kreş ve anaokullarında geçerli; oralarda sistem nasıldır, eğitmenler gerçek öğretmenler midir bilemem, o yüzden yorum yapmaya gerek yok.