allwrite ben doktorun açıklamasını dinledim. Çocuğu tv’nin önüne bırakın işinize gücünüze bakın demiyor. Birlikte sohbet ederek izleyin diyor. Anlatırken hayalinden de bahsetmişti, çocuğuyla tsubasa izlemeyi hayal ediyormuş ve hayalini gerçekleştirmiş. Zaten yorumlarda da yazmış çocuğu 4,5 yaşında imiş.
Aslında başlık ve içerik yanlış. Temada fazlasıyla algıda seçicilik içeriyor. İşin özeti klasik muhabbetler işte..