cinarprens Çocuğumu kendi annelik iç güdüme göre yetiştiriyorum. Neye ihtiyacı olduğunu, neyi sevdiğini, neyin iyi gelip gelmeyeceğini en iyi ben bilirim.
O yüzden kendi doğrularıma göre yetiştiriyorum. Asla bir başkası çocuğuna şunu yapıyormuş yada uzmanlar şunu demiş onu yapayım demiyorum. Herkesin anneliğinden banane kimi tv açmıyor, kimi önünden ayırmıyor. İki tarafta umrumda değil. Sadece kendi çocuğum ile ilgileniyorum. Herkesede bunu oneriyorum🎀