Ben 1 yaşına kadar sıfır ekran ilerleyebildim tabiki doğrusunu yapanları tebrik ediyorum ekran göstereni de linçlenemem ama 3-5 aylık bebeğe göstereni de anlayamam yani. Doktoru da dinledim şuan adam alkışlanacak bişey söylememiş zaten herkesin dediğini demiş yani 3-5 aylık bebekle oturup çizgi film hakkında konuşulmicağına göre linçleyen linçlemeye devam edebilir 😂