Rumeysa_arya4 merhabalar kız persemtıl tablosuna göre kılosu ıyı suan ortalama da . Benım oğlum 2,5 yas 10 kg ıkız kardesı kız 12 kg . Mesela çocuk gastro takıplıyız nereye gıdersen ıkızıne de bakıyorlar kız ıyı normal dıyorlar oğlan dusuk sevıyede özel raporlu sütler falan kullanıyor