Merhaba kızlar kızım 2.5 yaşında ve 12.750gr çok iştahsız bir çocuk naparsam yapayım kafasına göre yemek yer porsiyonları çok az ilaç kullanma kararı aldım siz kullandınız mı kullandiysaniz gercekten çok memnunum dediğiniz ilaç varsa söyler misiniz ☺️