Canım sana tavsiyem az yemesi önemli değil yediklerinin içine ekstra birşey kat. Oğlum 2 buçuk yaşında 15 kilo. İnan yemek yemez çok mıy mıydır. Ağzını zor açar yani neler çekiyorum. Tek yaptığım nedir biliyormusun. Mesela o gün muzmu yiyecek, muzu eziyorum içine ceviz tozu, badem tozu bol bol ekliyorum (ceviz ve bademleri robottan geçirip toz halinde saklıyorum) , hafifte su , karıştır yedir. Hatta avokado katarsan dahada iyi kilo yapar. Bunu zorla yiyor ama yesin diye uğraşıyorum . Yemek yemez tek içtiği çorba yanında pilav. Çorbasını kesinlikle kıymalı çorba yapıyorum. Kıyma et asla yemez. Çorbanın içinde anlamıyor. Bazende inadı tutar makarnasını yemez, üzerine hafif bal gezdiriyorum çay kaşığıyla, (kandırmak için) öyle yiyor. Demem o ki yemeklerin içine aklına ne geliyorsa kat karıştır😀