meliketekinn kaygiliannee joie sansa 2 in 1 elektrikli aynı zamanda pille çalışan ana kucağını aldım aşırı derece memnundum ve kızımı 40. Gününden sonra yatırdım altı aya kadar kullandık sonra sığmadı içine 🤣 boyu kısa geldi.. Ama ben aşırı memnunum yani Bi bakın isterseniz
mavipatikk kaygiliannee Arkadaşımda mamma ve merfbaby var ikisinide denedim ve merfbaby daha başarılı geldi bana kendide merfi kullanıyormuş daha çok. Fiyat farkları nasıl bilmiyorum amaa gebe okulundan arkadaş topluluğu olarak merfbaby bizim için geçer not aldı ahahhs hem dediğim gibi daha geniş oturma yeri hemde sallanması daha güzel.
gizematadeniz kaygiliannee bagi dandini 2 kullandım 7 ay tepe tepe. Gerci hic sallamadik biz. Alismasini istemedim ama sürekli uzerinde manuel anakucagi gibi oturdu. Bi ara kendini sallamayi denedi baya 7 ay tepe tepe kullandik. Ama hic sallamadigimiz icin sifir gibiydi. Kılıfını yıkadim yepyeni oldu sattım aldigim fiyata 7 ay sonra
MamaUygarVibes kaygiliannee 4moms ve babybjorn kullandık biz. Oğlum 4moms i çok sevmisti. Babybjorne doğru düzgün binmedi bile koyduğum anda ağlıyordu.
dryy01 kaygiliannee manuel anakucağı babybjörnden başkası değildir. Muadillerini alıp pişman olan çok fazla, olmayanlar babybjörnü denememiştir. Evet fiyat pahalı ama 2 çocuk kullansa parasını çıkarır zaten, taksit imkanları var kesinlikle şaşmayın derim.
anonimm4434 Elelenin elektriklisini kullanıyorum birde huggy manuel kullanıyorum ikisindende memnunum ikiside fiyat performans ürünü bence 🤷🏻♀️
dilaninal kaygiliannee Trendyoldan mamma marka aldım 10 aylık olana kadar kullandık hiç sıkıntı yaşamadık daha da kullanırdı bence ama artık kilosundan dolayı taşımıyor ayakta sallamak yerine onda sallıyordum misafirlikte çimenlikte onun içinde uyuttum hep gayet kullanışlı şimdi ikinci bebeğim olacak aynı ürünü ona da kullanacağım 🥰 ama kumaşı biraz önemli benimki fazla naylon gibiydi ilk zamanlar örtü attım şuan mesela değiştirmeyi düşünüyorum üstündeki örtü biraz daha yumuşak ve pamuklu varsa ondan alıcam yoksa da çok dert değil aynı sistem devam 🤣
1remm kaygiliannee elele elektrikli anakucağını kullanıyorum elim ayağım oldu kırkı çıktıktan sonra koymaya başlamıştım ben ilk zamanlar onda uyuyakalıyordu şimdi 5 aylık oldu hala kullanıyorum çok memnunum
ceylanco Kainlikle manuel almanı öneririm ben ohyo almıstım memnun kaldım suan 8 aylık kilosu olduğu icin daha kullanmıyoruz. Gerci o kadar hareketleniyolar ki kilosu olmasa bile durmaz suaki ayına göre elin kolun oluyor gercekten
aynrkrbs33 kaygiliannee elele elektrikli model almıştım ama bebeğim sevmedi. Mamma marka manuel aldım yaklaşık 2. Ay civarı keşke en başta onu alsaymışım dedim
kilicselma kaygiliannee merfbaby manuel çok memnunuz 3 4 aydan sonra kendisi de kendini sallıyor 5 aylık olacak 2. Aydan beri her gün bizimle
dilaninal kilicselma Ya yumuşak mı benimki klasik kendi üstünde olandan geldi Mamma Smile Cotton Sallanır Üç Kademeli Ana Kucağı ( Oyuncak Aparatı ve Seyahat Çantası ) https://app.hb.biz/A9Usb4EtoFcw. Bu markanın bilmiyorum link olarak gözükür mü siz tıklayınca çok naylon gibiydi teşekkür ederim bilgi için 😘
mervehmo kaygiliannee ben de elektrikli aldım fakat belli bir süre sonra asla bebeğim içinde durmadı sonrasında manuel olanlardan aldım ve çok sevdi çok fazla oyalanıyor şu an onda. Hem de taşıması çok hafif her yere gönül rahatlığıyla götürebiliyorsunuz
minnakanneyim kaygiliannee huggy markasını kullanıyorum titreşim özelliği bide 3 4 taen müzik özelliği var 1 aylık olduğundan beri kullanıyorum elim ayağım gündüz uykularını bunda yapıyor ana kucağına değilde yatagina koysam uyanıyor. O yüzden iyi ki almışım
babymam_ kaygiliannee Bende elektrikliyi çok heves etmiştim ama manueli de çok istiyordum manuel aldım hatta dolaptan 2. el almıştım mamma mum 2 aylığından beri kullanıyoruz şuan düzeltilmiş 6 aylık olucak bize göre 7 hala severek kullanıyoruz işlerimi onunla hallettim şimdilerde kendini kendi sallıyor bazen uyuyor üzerinde 😇 her gittiğim yere de kolaylıkla götürdüm gerçekten elimde bile taşıdım yani 😂🌸