kaygiliannee elektrikli ben de önermem, bizmki hiç oturmadı sevmedi. Manuelse elim ayağım en çok onda zaman geçiriyor, işlerimi ancak öyle yapabiliyorum. Şimdi 4 buçuk aylık kendini sallıyor, eğleniyor. Ben fiyat performans olsun diye yorumlara bakarak mamma marka almıştım. Memnunum hiçbir sıkıntı yaşamadım.