beraninanne Manuel pier cardin kullanıyorum 6 aydır mükemmel aynı baby björn gibi . Canlısını da gördüm hiç bir farkı yok. Kaliteli kullanışlı her yere taşıyorum
selambennsid kaygiliannee bende hem elektrikli hem manuel var manuel olan müzikli titreşimli pil ile çalışıyor bebeğim en çok manuel olanı sevdi kolik zamanında da titreşimi rahatlatıyordu https://ty.gl/06as2olw982r7 Bizimki bu
nurdagulmom kaygiliannee e bebekten joie wish titreşimli ana kucagini baya sevmistik hamak gibi yattığı şekli aliyo 6 aya kadar kullandık çok memnundum ama şuan kullanamıyoruz oturuyor ona yatinca
seros3535 kaygiliannee Pierre Cardin Sonrasında ikinci el babybjörn almıştım ikisi de iyi bence 10 aya yakın kullandık
minikaslancik Merfbaby aldım cok memnunum önünde oyuncağı, taşıma çantası derken büyük kolaylık bebişim de çok seviyor 6 aylığız
aatess kaygiliannee elektrikli alma 1 buçuk aylık bebeğim var hiçbir şekilde kullanamıyoruz istemiyor sevmedi pişman oldum aldığıma
melisamelis Maxi cosi dove pro. 3.5 aylık bebeğim çok seviyor çok şık ve çok kullanışlı.Parasını hakediyor.
zeynep1028 kaygiliannee ana kucağı bence cocuktan çocuğa göre değişiyor yengemle ayni hafta doğum yaptik çocuklarımız ayni yaşta ayni ana kucagini aldik ben boklumu bi dk bie içine koyamadim asla durmadi şansa onunki de hep ana kucağında uyurdu sesli muzikli sallanan bi model joie sansa diye bi ürün çok kullanışlı onun içinde taşır oda oda dolandirirdi 8. Aya kadar kullandi yanlis hatirlamiyorsam bende letgoya koydum satcam insallah
gzeynepyildirim kaygiliannee Huggy Wave kullanıyorum oğlum 40 günlük 1 haftadır kullanıyorum kesinlikle tavsiye ederim hem uygun hemde titreşim özelliği ve müzik var pille çalışıyor
minikada10 Mamma taşınabilir çantalı ana kucağı var bende tertemiz hiç bir sorunu yok isterseniz satabilirim dolap ve Gardrops hesabım var biz çok ama çok severek kullandık 😍
myprincess1 kaygiliannee manuel ana kucağı kesinlikle sonuna kadar önerimdir Elim kolum olmuştu resmen Merfbaby
middlemistt kaygiliannee ben merfbaby kullanıyorum tam fiyat performansı trendyoldan 1800 e almıştım önünde oyuncakları da var benim bebeğim onlarla oynarken çok mutlu oluyor baya oyalıyor onu dikkatini çekiyor