ezgi1212 bebeklianneee hayır bebeğim iştahı açık bir bebek aksine iştahını tamamen kapattı ve yemedi çocugum sersemledi gece uyuyodu gün boyu da huzursuz ve hep uyukluyodu
bebeklianneee amazontuba yan etkilerinde yazıyor da uyku bizde de oldu iştah oluyormu diye merak ettim teşekkür ederim
Deletedmom2987 bebeklianneee bahar alerjisi olduğu için kullandım damla olarak etki etmeyince deloday vermişti doktor bir tatlı kaşığı veriyordum gece yatarken
badosum bebeklianneee şurup değil de damlasını alerji durumlarında kullanıyorum. 12 saat arayla kilosuna 1 damla olcak şekilde veriyorum besin alerjisi olup da vücudu kabardığı zamanlarda hemen geçiriyor. ama şurubunu bilmiyorum
YumukluSucurtaa bebeklianneee damlasini kullandık 1 yaştan önce alerjik kaşıntısı olduğu iicn sonra hastayken surubunu vermişti 1.5 yaşından sonra doktor uyku yapıyordu bizde
cicek1 bebeklianneee bizim doktorumuz sorun olmayacağını söylemişti tüm alerji ilaçları uyku yapıyor kendim de kullanıyorum çok uyku&rahatlama yapıyor
bebeklianneee cicek1 yani 23 aylık şimdiye kadar ilk kez 11.30 da uyandı şok oldum acaba zararlı mı diye