Damlayı kullandım, hem de daha 4 aylıkken falan aldık, alerji nedeniyle sadece burun tıkanıklığı vardı ve çok rahatsız oluyordu, sonbahar dönemine doğru olunca alerji düşünüldü , günde 3 defa 2 şer damla şeklinde verdim ve toparlamıştı , sadece uyku yapıyordu yan etki olarak da , alerji ilaçları antihistaminik özellikte olduğundan uyku yapıyormuş zaten