Damlasını kullanmıştık 1 yaşında falandı tek doz 9 damla veriyordum yanlış hatırlamıyorsam. Uyku yapıyordu rahatlıyordu. (Dönem dönem cildinde oluşan alerjik kabarmalar için vermişti diye hatırlıyorum, düzenli kullanmadık gerek gördükçe verdik doktor önerisiyle)